Zakelijke dienstverlening

Wie is uw klant, wat wenst uw klant en wat doet u om de verwachtingen van uw klant te overtreffen?

Heeft u inzichtelijk wie uw loyale klanten zijn, wat zij uw organisatie hebben gebracht en wat zij uw organisatie kunnen brengen in de toekomst?

Tevreden klanten kunnen uiteindelijk uw meest loyale klant worden.
Klantloyaliteit zorgt zowel direct als indirect altijd voor meer winst en vormt de basis voor ieder succesvol bedrijf.
Tevens is klantloyaliteit de beste marketingtool voor het verkrijgen van nieuwe klanten, loyale klanten zijn immers de beste promotors van uw product of dienst.

Loyaliteit is een gevolg van diverse emotionele en rationele overwegingen, veelal onbewust, waarbij verwachtingen van de klant een zeer belangrijke rol spelen.  Hoewel uw klant onbewust de keuze maakt om loyaal te zijn aan uw organisatie, kan het vormen van deze beslissing beïnvloed worden.

Dit is waar Anderz Gastvrij een belangrijke rol inneemt, namelijk het zorgdragen voor een positieve beïnvloeding van het keuzeproces van uw klant.

U wilt uw klanttevredenheid verhogen, uw klantenbestand uitbreiden en de omzet van uw huidige klantenbestand verhogen? Anderz Gastvrij biedt u maatwerk workshops en trainingen gericht op het creëren van unieke, onderscheidende klantbelevingen, met uitbreiding van uw loyale klantenkring, hogere werknemerstevredenheid en meer omzet als logisch resultaat.

Geen proces van saaie speeches en dikke boekwerken, maar met humor, veel interactie en verrassende stof tot nadenken, ga ik samen met uw medewerkers aan de slag, waarna zij met hernieuwde energie staan te springen om met de opgedane kennis en inzichten uw klanten op alle fronten te gaan verrassen.

Nieuwsgierig geworden?
U bent van harte welkom om vrijblijvend contact met mij op te nemen, ik ga graag met u in gesprek.                                                                                                            Kleine waarschuwing, loyale klanten zijn gegarandeerd!