Detailhandel

Webshops, niet meer weg te denken in de huidige maatschappij en de grootste bedreiging voor alle ondernemers in de detailhandel.

Maar goed nieuws, u heeft iets in handen wat geen enkele webshop kan bieden: persoonlijke service en aandacht!
Dit is immers waarom de meeste consumenten de keuze maken om producten in fysiek aanwezige winkels aan te schaffen.

Ervaring leert echter dat de vriendelijkheid, betrokkenheid en commerciële vaardigheden van de gemiddelde medewerker in de detailhandel (nog) niet op het niveau is van wat de klant mag verwachten, hier is nog heel veel winst te behalen.
Loopt u zelf maar eens een aantal winkels binnen, wat ziet u, wat voelt u, wat ervaart u?

Over het algemeen gebeurt er onvoldoende wanneer het er op aankomt om de klant zich welkom te laten voelen, aandacht te geven en te helpen bij het nemen van de juiste aankoopbeslissing. Een gemiste kans.

Keiharde verkoop is niet meer van nu, de hedendaagse klant wenst persoonlijke aandacht, een luisterend oor, oprecht advies en is zelfs bereid hier meer voor te betalen.
Met een aantrekkende economie, biedt dit u als ondernemer in de detailhandel grote kansen.

Anderz Gastvrij is specialist in het creëren van verrassende, excellente klantervaringen, waarbij meer omzet niet het doel is, maar een logisch resultaat.
U wilt meer omzet? De commerciële trainingen en workshops van Anderz Gastvrij maken uw medewerkers bewust van het belang van gastvrijheid en geeft hen de inzichten in wat er benodigd is om een omgeving te creëren waar uw klant zich welkom en gewaardeerd voelt, hoe zij uw klant kunnen sturen op de gewenste aankoopbeslissing en hoe een onderscheidende wijze van klantbeleving zal resulteren in meer en grotere klantaankopen.

U bent nieuwsgierig geworden en wilt graag weten hoe ik u hierbij kan helpen? U bent van harte welkom om vrijblijvend contact met mij op te nemen.